Maarsbergen 23 januari 2018

De voorspellingen zijn fantastisch en lijken zeer betrouwbaar voor de komende week . En het is bovendien krokusvakantie. Alle voorbereidingen zijn al getroffen, de roosters van de vrijwilligers zijn al weer ingevuld en de Koek-en-Zopie op voorraad. Kunnen we dinsdag al schaatsen of wellicht woensdag, dat is de vraag. Maar als we gaan schaatsen dan houden we voor de kids wederom Kortebaan wedstrijden, net zoals 6 jaar geleden. Een spectaculair gebeuren in het verlengde van de geweldige prestaties van onze schaatsers bij de Olympische Spelen. De kids moeten nu meer dan ooit gemotiveerd zijn om mee te doen. Hou dus onze site en Facebook in de gaten de komende dagen. Het gaat een onvergetelijke week worden!